Nieuw college burgemeester en wethouders van start

lokaal nieuwslokaal nieuws
26 juni 2026
Deel:
Gepubliceerd op 26 juni 2026
Gepubliceerd door Gemeente Purmerend
Tijdens de raadsvergadering van donderdag 25 juni zijn de nieuwe wethouders van gemeente Purmerend geïnstalleerd. De nieuwe wethouders zijn Sanda van Dam (GroenLinks-PvdA), Rianne de Wit (Ouderenpartij AOV Purmerend-Beemster en Lijst Melvin Smid), Melissa Rotteveel (VVD), Mark Intres (D66), Jordi Albers (GBP) en Erik Struijlaart (PB21). Samen met burgemeester Ellen van Selm en gemeentesecretaris Manja van der Weit zijn zij het college voor de periode 2026 – 2030.
Meer informatie

Altijd op de hoogte van jouw buurt?

Download de OmgevingsAlert-app en ontvang automatisch meldingen uit jouw omgeving.

  • Push-notificaties voor meldingen in jouw buurt
  • AI-samenvattingen van beleidsdocumenten
  • Filters op categorie
  • Gratis voor inwoners in gemeenten met een Gemeente-abonnement

Begin vandaag met een vrijblijvende proefperiode van 30 dagen gratis.

Vastgoedprofessional?

Beheer uw hele portefeuille vanuit één overzicht met OmgevingsAlert Pro.

  • Volg meerdere objecten tegelijkertijd
  • AI-filters: beschrijf de impact, AI vindt de meldingen
  • Wekelijkse e-mailsamenvattingen per object
  • Meerdere gebruikers per account

30 dagen gratis uitproberen, geen creditcard vereist.

Probeer nu