Nieuw college burgemeester en wethouders van start
lokaal nieuws
26 juni 2026
Deel:
Gepubliceerd op26 juni 2026
Gepubliceerd doorGemeente Purmerend
Tijdens de raadsvergadering van donderdag 25 juni zijn de nieuwe wethouders van gemeente Purmerend geïnstalleerd. De nieuwe wethouders zijn Sanda van Dam (GroenLinks-PvdA), Rianne de Wit (Ouderenpartij AOV Purmerend-Beemster en Lijst Melvin Smid), Melissa Rotteveel (VVD), Mark Intres (D66), Jordi Albers (GBP) en Erik Struijlaart (PB21). Samen met burgemeester Ellen van Selm en gemeentesecretaris Manja van der Weit zijn zij het college voor de periode 2026 – 2030.