Purmerend bedankt afzwaaiende wethouders

lokaal nieuwslokaal nieuws
25 juni 2026
Deel:
Gepubliceerd op 25 juni 2026
Gepubliceerd door Gemeente Purmerend
Deze week wordt een streep gezet onder een periode van reflecteren, overdragen en afscheid nemen. Burgemeester Ellen van Selm bedankte wethouder Pascal Verkroost, wethouder Natalie Saaf, wethouder Coen Lageveen en wethouder Chris Boer voor de energie waarmee zij hun functie hebben vervuld. Wethouder Mario Hegger werd eerder al bedankt na zijn lange periode als wethouder.
Meer informatie

Altijd op de hoogte van jouw buurt?

Download de OmgevingsAlert-app en ontvang automatisch meldingen uit jouw omgeving.

  • Push-notificaties voor meldingen in jouw buurt
  • AI-samenvattingen van beleidsdocumenten
  • Filters op categorie
  • Gratis voor inwoners in gemeenten met een Gemeente-abonnement

Begin vandaag met een vrijblijvende proefperiode van 30 dagen gratis.

Vastgoedprofessional?

Beheer uw hele portefeuille vanuit één overzicht met OmgevingsAlert Pro.

  • Volg meerdere objecten tegelijkertijd
  • AI-filters: beschrijf de impact, AI vindt de meldingen
  • Wekelijkse e-mailsamenvattingen per object
  • Meerdere gebruikers per account

30 dagen gratis uitproberen, geen creditcard vereist.

Probeer nu