Geldrop-Mierlo investeert in inwoners en toekomst, maar financieel resultaat lager dan verwacht
lokaal nieuws
25 juni 2026
Deel:
Gepubliceerd op25 juni 2026
Gepubliceerd doorGemeente Geldrop-Mierlo
De gemeente Geldrop-Mierlo heeft in 2025 flink geïnvesteerd in inwoners, wijken en een duurzame toekomst. Dat blijkt uit de jaarstukken over 2025. Daarin staat wat de gemeente het afgelopen jaar heeft gedaan én wat dat financieel heeft opgeleverd. Onder de streep houdt de gemeente ruim €1,4 miljoen over. Dat is minder dan eerder gedacht: toen werd nog gerekend op ruim €3,3 miljoen.