Gemeente Hoogeveen, RENDO en provincie Drenthe onderzoeken met Hynetwork een aftakking van het landelijk waterstofnetwerk in Hoogeveen
lokaal nieuws
25 juni 2026
Deel:
Gepubliceerd op25 juni 2026
Gepubliceerd doorGemeente Hoogeveen
De gemeente Hoogeveen, RENDO en provincie Drenthe gaan samen onderzoeken hoe de regio Hoogeveen in de toekomst kan worden aangesloten op het landelijke waterstofnetwerk. Daarvoor is een extra aftakking in de leiding nodig, een zogenoemd T-stuk.