Nationaal Hitteplan actief

lokaal nieuwslokaal nieuws
24 juni 2026
Deel:
Gepubliceerd op 24 juni 2026
Gepubliceerd door Gemeente Oostgelre
Het RIVM heeft vanaf 18 juni het Nationaal Hitteplan geactiveerd. Ook in Oost Gelre wordt het de komende dagen zeer warm. De temperatuur kan boven de 30 graden uitkomen en het blijft langere tijd warm. Hitte kan zorgen voor gezondheidsklachten, vooral bij ouderen, jonge kinderen en mensen met een kwetsbare gezondheid.
Meer informatie

Altijd op de hoogte van jouw buurt?

Download de OmgevingsAlert-app en ontvang automatisch meldingen uit jouw omgeving.

  • Push-notificaties voor meldingen in jouw buurt
  • AI-samenvattingen van beleidsdocumenten
  • Filters op categorie
  • Gratis voor inwoners in gemeenten met een Gemeente-abonnement

Begin vandaag met een vrijblijvende proefperiode van 30 dagen gratis.

Vastgoedprofessional?

Beheer uw hele portefeuille vanuit één overzicht met OmgevingsAlert Pro.

  • Volg meerdere objecten tegelijkertijd
  • AI-filters: beschrijf de impact, AI vindt de meldingen
  • Wekelijkse e-mailsamenvattingen per object
  • Meerdere gebruikers per account

30 dagen gratis uitproberen, geen creditcard vereist.

Probeer nu