Afcheid wethouders

lokaal nieuwslokaal nieuws
24 juni 2026
Deel:
Gepubliceerd op 24 juni 2026
Gepubliceerd door Gemeente Lochem
Op 18 juni namen Lex de Goede en Michiel Rijsberman afscheid als wethouder van onze gemeente. Tijdens de afscheidsreceptie werd stilgestaan bij hun bijdrage aan belangrijke ontwikkelingen en projecten. Inwoners, collega’s, bestuurders en relaties spraken hun waardering uit voor de samenwerking en betrokkenheid. Met persoonlijke woorden en warme herinneringen blikten de wethouders terug op hun tijd in het gemeentebestuur.
Meer informatie

Altijd op de hoogte van jouw buurt?

Download de OmgevingsAlert-app en ontvang automatisch meldingen uit jouw omgeving.

  • Push-notificaties voor meldingen in jouw buurt
  • AI-samenvattingen van beleidsdocumenten
  • Filters op categorie
  • Gratis voor inwoners in gemeenten met een Gemeente-abonnement

Begin vandaag met een vrijblijvende proefperiode van 30 dagen gratis.

Vastgoedprofessional?

Beheer uw hele portefeuille vanuit één overzicht met OmgevingsAlert Pro.

  • Volg meerdere objecten tegelijkertijd
  • AI-filters: beschrijf de impact, AI vindt de meldingen
  • Wekelijkse e-mailsamenvattingen per object
  • Meerdere gebruikers per account

30 dagen gratis uitproberen, geen creditcard vereist.

Probeer nu