Gemeente Elburg reikt Erepenning uit aan Lyda Sneevliet-Radstaak

lokaal nieuwslokaal nieuws
23 juni 2026
Deel:
Gepubliceerd op 23 juni 2026
Gepubliceerd door Gemeente Elburg
Tijdens een bijeenkomst ter gelegenheid van haar afscheid als wethouder ontving Lyda Sneevliet-Radstaak de Erepenning van de gemeente Elburg. Met haar vertrek uit het college sluit zij tevens haar loopbaan af en gaat zij met pensioen. Burgemeester Harm-Jan van Schaik reikte de Erepenning uit op de Botterwerf in Elburg.
Meer informatie

Altijd op de hoogte van jouw buurt?

Download de OmgevingsAlert-app en ontvang automatisch meldingen uit jouw omgeving.

  • Push-notificaties voor meldingen in jouw buurt
  • AI-samenvattingen van beleidsdocumenten
  • Filters op categorie
  • Gratis voor inwoners in gemeenten met een Gemeente-abonnement

Begin vandaag met een vrijblijvende proefperiode van 30 dagen gratis.

Vastgoedprofessional?

Beheer uw hele portefeuille vanuit één overzicht met OmgevingsAlert Pro.

  • Volg meerdere objecten tegelijkertijd
  • AI-filters: beschrijf de impact, AI vindt de meldingen
  • Wekelijkse e-mailsamenvattingen per object
  • Meerdere gebruikers per account

30 dagen gratis uitproberen, geen creditcard vereist.

Probeer nu