Gemeente Elburg reikt Erepenning uit aan Lyda Sneevliet-Radstaak
lokaal nieuws
23 juni 2026
Deel:
Gepubliceerd op23 juni 2026
Gepubliceerd doorGemeente Elburg
Tijdens een bijeenkomst ter gelegenheid van haar afscheid als wethouder ontving Lyda Sneevliet-Radstaak de Erepenning van de gemeente Elburg. Met haar vertrek uit het college sluit zij tevens haar loopbaan af en gaat zij met pensioen. Burgemeester Harm-Jan van Schaik reikte de Erepenning uit op de Botterwerf in Elburg.