Op maandag 6 juli nemen Arjen van Gijssel, Hans van der Noordt en Ria Leliveld afscheid als wethoudersvan de gemeente Berkelland. In de afgelopen raadsperiode hebben zij zich met energie, betrokkenheid en plezier ingezet voor onze gemeente. Daar staan we graag samen met u bij stil. Daarom nodigen we u van harte uit voor de afscheidsreceptie. Een mooi moment om hen persoonlijk de hand te schudden en samen terug te kijken. Datum: maandag 6 juliTijd: 16.00-18.00 uurPlaats: De Heikamp, Hengeloseweg 2 in RuurloArjen, Hans en Ria stellen het op prijs als u komt. Wij vragen u zich aan te melden. Dit kan via deze link:www.gemeenteberkelland.nl/afscheidsmoment-wethouders.Wij hopen u 6 juli te zien. Met vriendelijke groet,Joost van Oostrum, burgemeester Janien Jonker, gemeentesecretaris